I Need You
Lumrah Bercinta ♥
Thursday, July 05, 2012 • Thursday, July 05, 2012 • 0 comments

Boy: Awak maafkan saya.

Girl: Kenapa awak minta maaf?

Boy: Sebab saya dah tinggalkan awak, saya dah sakitkan hati awak dan dah korbankan cinta awak
demi cinta orang yang lukakan hati saya dulu maafkan saya. Please L

Girl: J

Boy: Kenapa awak senyum? Kenapa diam jer? Awak maafkan saya?

Girl: Saya maafkan awak.

Boy: Betul?

Girl: Betul? Dah lama dah saya maafkan awak. Tapi?

Boy: Tapi Apa?

Girl: Tapi, tidak mungkin saya menerima awak lagi. Sebab semalam awak tinggalkan
saya tanpa kasihan, tanpa mempedulikan saya, tanpa menghargai hati saya. Demi
orang yang awk cintai dulu. Saya pernah ubati luka awak, saya rawat awak,saya beri
cinta dan kasih sayang saya untuk awak. Sampailah awk sembuh, lepas tu awak dah
kembali ceria. Tapi! "virus" itu datang lagi, awak buang ubat awak. Awak rela
diserang “virus” tu lagi. Sekarang awak sakit lagi dan hari nie awak mula
memerlukan ubat itu. Awak ingat tak, awak dah buang ubat tu dan tak mungkin awak
akan menjumpai ubat yang sama. Carilah ubat lain kerana tak mustahil jika awk
sembuh lagi dengan ubat yang sama, kerana awak akan buang lagi ubat tu L

Boy: Awak?


Girl: Itulah namanya Takdir Cinta. Assalamualaikum J


So, pengajaran dalam cerita nie is kalau korang dah jumpa someone yang korang rasa memang sesuai untuk korang. Jangan lah korang sia siakan, memang kita tak tahu siapa jodoh kita. Tetapi, kita dah cuba yang terbaik and InsyaAllah kita akan dipertemukan dengan seseorang yang mampu menjaga dan membawa kita ke arah kebaikan ;') Wanie pernah easa macam mana sakitnya bila terpaksa tinggalkan someone yang kita sayang, tapi kita kena redha and terima hakikat yang kita bukan untuk dia and dia bukan untuk kita ♥ Secara jujurnya lah, semenjak wanie dengan fayyadh. Wanie sangat sangat jarang message dengan lelaki lain kecuali member rapat wanie yang dia kenal and wanie dah tinggalkan sikap wanie yang buruk dulu. Sebab wanie takut wanie akan kehilangan dia ;'| Kitaorang pernah gaduh besar and hampir hampir putus ~ Tapi Alhamdulilah Allah still bagi peluang lagi ;') If you love somebody, let's it go. If he come back, he is your. But, if he not come back. Allah have something special for you ♥ Ouhh lupa, tolong doakan wanie for trail PMR nanti ea \ Assalamualaikum /






Disclaimer
Welcome to My Blogger


Hello ! Thanks because visit my blog , I hope you will enjoy reading my blog . No harsh word here ! Thank youu .

Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped :