I Need You
Kenapa dengan angka 21 ?
Wednesday, December 21, 2011 • Wednesday, December 21, 2011 • 0 comments


Mesti korang tertanya tanya kan kenape dengan angka 21 ? Actually , aku sekarang dah benci number 21 . Walaupon aku lahir pada tarikh 21 January 1997, jersey kelas , jersey negeri sembilan and jersey malaysia aku semua number 21 . Malahan , number 21 tu ialah number favourite Nazmi Faiz Mansor . Tapi sekarang . Aku dah benda gile gile dengan number 21 . Okay , mesti ada alasan kan kenapa aku tak suke number 21 . Actually , banyak benda yang menyakit kan hati and buat aku menangis pada tarikh 21 . Aku dah lama perasan benda nie , tapi mula mula aku tak syak apa apa lah . Then , harinie baru aku sedar . Number 21 satu tak ong dekat aku . Haha , sebab 21 January 2011 aku clash dengan someone . Iyea , aku tahu mase tu hari jadi aku yang kea 14 . Tapi , waktu tu jugak lah aku clash dengan someone . Then , 21 September 2009 . Arwah atok aku meninggal . 21 April , aku salah faham dengan family . And ada orang cakap 21 Dscember 2013 akan berlaku kiamat . Tapi aku tak percaya , sebab semua tu Allah yang tentu kan . Dan harinie 21 Discember 2011 , hari yang menyedihkan bagi aku . Aku tak boleh cerita kan lah sebab apa . Sebab privet personal . Semalam , aku iyea iyea suke siap loncat loncat atas kantil . Then harinie , aku balik yang meraung atas katil . Betul orang tua tua kata , setiap kegembiraan pasti ada kesedihan . So , aku redha jealah dengan apa yang jadi harinie . Aku tahu Allah sedang menguji aku . Sabar wanie , sabar :) And dikesempatan nie , aku nak ucapkan good luck kepada abang abang and akak akak from 3 yang akan ambil result esok . InsyaAllah , result korang akan gempak ! Amin .

Disclaimer
Welcome to My Blogger


Hello ! Thanks because visit my blog , I hope you will enjoy reading my blog . No harsh word here ! Thank youu .

Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped :